Zarządzanie jakością

Naszym klientom gwarantujemy nie tylko sprawne, odpowiadające ich wymaganiom wdrożenie zlecanych  usług, ale przede wszystkim wysoki, jednolity standard realizowanych usług utrzymania czystości i technicznej obsługi nieruchomości. Profesjonalną obsługę oraz wysoką jakość usług osiągamy poprzez:

  • odpowiednie struktury organizacyjne w ramach działów operacyjnych, odpowiedzialnych za sprawną obsługę klientów w zakresie usług utrzymania czystości i technicznej obsługi nieruchomości
  • wielostopniowy nadzór nad prawidłowym przebiegiem kontraktu, sprawowany przez doświadczony zespół koordynatorów, techników, menedżerów, kierowników i dyrektorów
  • stałe monitorowanie jakości wykonywanych usług za pomocą rozbudowanego systemu zarządzania jakością
  • wykwalifikowany i przygotowany do pracy personel, posiadający odpowiednią wiedzę oraz wymagane uprawnienia zawodowe
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez cykliczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • skuteczne, bezpieczne dla środowiska i certyfikowane preparaty, nowoczesny sprzęt i technologie
  • współpracę z renomowanymi producentami i dostawcami profesjonalnych środków czystości oraz higieny, m. in.: KIEHL, VOIGT, BUZIL, METSA TISSUE, MERIDA, TORK, FLESZ.
  • współdziałanie z grupą kwalifikowanych dostawców i usługodawców w ramach technicznej obsługi nieruchomości.

System zarządzania jakością usługi obejmuje:

  • rozbudowany system informatyczny, wspierający zarządzanie usługami
  • całodobową Infolinię, dostępną siedem dni w tygodniu pod numerem 801 148 989 i adresem e-mail: infolinia@inwemer.pl
  • Wewnętrzny Monitoring Jakości - cykliczne audyty przeprowadzane w obiektach klientów.

 Zastosowanie wyżej wymienionych, systemowych rozwiązań gwarantuje klientom satysfakcję i zadowolenie ze współpracy z nami.

 

 

Polityka Zarządzania INWEMER System

Polityka Zarządzania INWEMER Serwis