Zarządzanie jakością
Naszym klientom gwarantujemy nie tylko sprawne, odpowiadające ich wymaganiom wdrożenie zlecanych usług, ale przede wszystkim wysoki, jednolity standard realizowanych usług utrzymania czystości i technicznej obsługi nieruchomości. Profesjonalną obsługę oraz wysoką jakość usług osiągamy poprzez:
- odpowiednie struktury organizacyjne w ramach działów operacyjnych, odpowiedzialnych za sprawną obsługę klientów w zakresie usług utrzymania czystości i technicznej obsługi nieruchomości
- wielostopniowy nadzór nad prawidłowym przebiegiem kontraktu, sprawowany przez doświadczony zespół koordynatorów, techników, menedżerów, kierowników i dyrektorów
- stałe monitorowanie jakości wykonywanych usług za pomocą rozbudowanego systemu zarządzania jakością
- wykwalifikowany i przygotowany do pracy personel, posiadający odpowiednią wiedzę oraz wymagane uprawnienia zawodowe
- podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez cykliczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- skuteczne, bezpieczne dla środowiska i certyfikowane preparaty, nowoczesny sprzęt i technologie
- współpracę z renomowanymi producentami i dostawcami profesjonalnych środków czystości oraz higieny, m. in.: KIEHL, VOIGT, BUZIL, METSA TISSUE, MERIDA, TORK, FLESZ.
- współdziałanie z grupą kwalifikowanych dostawców i usługodawców w ramach technicznej obsługi nieruchomości.