Obsługa Klienta

Satysfakcja i zadowolenie klientów to nasz priorytet. Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni zarówno z przebiegu współpracy z naszą firmą, jak i poziomu świadczonych przez nas usług. Przykładamy dużą wagę do wzorowej obsługi klienta, niezależnie od jej formy.

Opracowaliśmy szereg funkcjonalnych i skutecznych rozwiązań, mających na celu komfort i satysfakcję klienta, począwszy od początkowego etapu wdrożenia, poprzez realizację zleconej nam usługi. Korzystamy z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz systemów informatycznych, umożliwiających komunikację, raportowanie jakości i kompletności zrealizowanych usług. Stale pracujemy nad doskonaleniem stosowanych rozwiązań, aby dostarczyć Państwu usługi wysokiej jakości i jednocześnie zapewnić komfortowe formy kontaktu z naszą firmą.

Naszym klientom oddajemy do dyspozycji rozbudowany system monitoringu jakości, składający się z:

  • rozbudowanego systemu informatycznego, wspierającego zarządzanie usługą,
  • Infolinii, całodobowej, dostępnej siedem dni w tygodniu pod numerem 801 148 989 i adresem e-mail: infolinia@inwemer.pl, obsługiwanym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00
  • Wewnętrznego Monitoringu Jakości - audyty w obiektach klientów.