Centrum Obsługi Klienta

Satysfakcja i zadowolenie klientów to nasz priorytet. Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni zarówno z przebiegu współpracy z naszą firmą, jak i poziomu świadczonych przez nas usług. Przykładamy dużą wagę do wzorowej obsługi klienta, niezależnie od jej formy.

Opracowaliśmy szereg funkcjonalnych i skutecznych rozwiązań, mających na celu komfort i satysfakcję klienta, począwszy od początkowego etapu wdrożenia, poprzez realizację zleconej nam usługi. Korzystamy z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz systemów informatycznych, umożliwiających komunikację, raportowanie jakości i kompletności zrealizowanych usług. Stale pracujemy nad doskonaleniem stosowanych rozwiązań, aby dostarczyć Państwu usługi wysokiej jakości i jednocześnie zapewnić komfortowe formy kontaktu z naszą firmą.

Naszym klientom oddajemy do dyspozycji rozbudowany system monitoringu jakości, składający się z:

  • Internetowego Monitoringu Usług
  • Centrum Obsługi Klienta - Infolinii,  całodobowej, dostępnej siedem dni w tygodniu pod numerem 801 148 989 i adresem e-mail: infolinia@inwemer.pl
  • Wewnętrznego Monitoringu Jakości.

 

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.